Ger's Balkan Tour 2015

11 juni 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Reis blog gestart voor m'n trip naar de Drôme en de tour door de Balkan. Zaterdag 20 juni vertrekken we en rijden dan in 2 dagen via La Mouche in de Vogezen naar de Drôme. http://www.motovacances.nl/  Hier blijven we 4 dagen met onze andere MotorMaatjes en rijden elke dag een mooie rit door de streek. We gaan o.a. ook naar de Mont Ventoux. Vrijdag gaan Jan en ik dan door voor een 2 weekse trip naar Italië, Slovenië, Kroatië, Bosnië Herzegovina, Montenegro en Albanië. Alles bij elkaar goed voor zo'n 7000 km.

1. Nikki:
    11 juni 2015
    Leuke zo, deze site. Kunnen we goed je avonturen volgen pap! Rij voorzichtig en geniet ervan, X
  2. Ralph:
    Dag Ger,
    Het ziet er allemaal goed uit, en wat kan je dat inpakken snel zeg geweldig gewoon ;-)).
    Jullie gaan een mooie reis maken genieten maar, als je de tijd kan vinden om onderweg nog het eea kan bewerken zal ik tzt je blog volgen, voor strakjes goede reis en zie jullie graag gezond met de mooie verhalen weer terug.
    Grtz Ralph.
  3. Frank:
    15 juni 2015
    Mooie route:)
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!
  4. Anneke:
    20 juni 2015
    Vandaag is de reis begonnen, heel veel plezier en veilige km gewenst broer!