Weer thuis

11 juli 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Na 3 weken op de motor en 7000 km erbij weer fijn om thuis te zijn. Vanmorgen rond half 9 vertrokken uit Daun. Was weer helemaal gezellig bij Bikers Moment. Hier komen we graag terug. We wilden op tijd thuis zijn, maar ook nog even genieten van de mooie wegen in de Eifel. Navigatie op kronkel routes ingesteld met als bestemming Valkenburg. Gelijk al na het tanken werden we royaal getrakteerd op alle mogelijke bochten. En weten we weer waarom de Eifel ook wel de speeltuin van de motorrijder wordt genoemd. Dat was nog even genieten. Ergens in België nog een heerlijke kop koffie genoten en vooruit dan maar, zelfs een appeltaart met slagroom erbij. Vanaf daar waren we toch wel verzadigd van het vele bochtenwerk en schakelden we de kronkels uit en de hoofdwegen aan. De koers werd ingesteld op de Mac in Echt. Na nogmaals de tank te hebben gevuld en de dorst gelest ging het rapido via de A2 richting huis. Bij Utrecht ging Jan rechtdoor en ik nam de afslag naar Daniel om samen met de Kids de 3e verjaardag van Jasmijn te vieren. Ik was mooi op tijd daar en we hebben gezongen en Jasmijn heeft de kaarsjes op de taart uitgeblazen. De roze prinsessen taart smaakte heerlijk. De kadootjes vielen goed in de smaak bij Jassie. De pop met de nodige kleertjes werd gelijk 3x omgekleed en geknuffeld. Goed geregeld Nikki! Na het feestmaal, op verzoek van Jasmijn broodjes knakworst, ging ik moe maar voldaan richting huis voor de laatste 30 km's. De 1e was draait alweer.
Fijn weer thuis te zijn! !

1. Nikki:
    11 juli 2015
    Graag gedaan hoor pap en fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.