1. Blazen over de autobahn

20 augustus 2016 - Neuburg am Inn, Duitsland

Vanmorgen vroeg uit de veren om op tijd bij de Texaco te staan. En inderdaad kwam Edwin mooi om klokslag 6 aanrijden. Vandaar door naar Druten om andere Edwin op te halen. Om 7 uur vetrokken we weer van Druten. De 1e 100km zaten erop. Het is best stil op de snelweg dus we kunnen lekker door rijden. De temperatuur liep langzaam op van 15 graden tot wel 30 in zuid Duitsland. Steeds warmer werd het dus bij elke stop ging er wat uit. Eerst het vest, toen de regenvoering en als laatste alle ventilatie ritsen open. Onderweg nog paar keer koffie bij het tanken en de gesmeerde broodjes opgegeten. In de middag voelden we wel de vermoeidheid komen. Dat kwam ook door de warmte en de drukte. Een aantal keren moesten we tussen de files door rijden. Om 5 uur kwamen we na 900 km bij hotel Kreuzhuber aan. Jan en Ralph waren een half uurtje eerder aangekomen. Zij waren gisteren al vertrokken. Na het opfrissen en uitpakken lekker in de biergarten wat gedronken. Het restaurant was vandaag gesloten. Maar de dame bij de receptie wilde wel pizza's voor ons halen. Ze was helemaal alleen een ze vroeg of ik dan even achter de receptie wilde blijven om de kamersleutels af te geven aan de gasten die nog verwacht werden. Zo gezegd zo gedaan. Na 20 minuten was ze weer terug met de pizza's. Ik heb geen gasten blij kunnen maken met een sleutel. De pizza smaakte heerlijk in de tuin. Na nog gezellig te hebben gebabbeld zijn we naar onze kooien vetrokken. Morgen in kwart voor 7 staat de wekker. En het is de bedoeling om in 8 uur te vertrekken. Gute Nacht liebe Freunden. Bis Morgen.

1. Frank:
    20 augustus 2016
    Sta je zomaar ineens achter de receptie!

Slaap lekker en een goede rit morgen!
  2. Diana:
    20 augustus 2016
    Leuk Ger om jullie via deze weg opnieuw te kunnen volgen , Toppie !