Balkan Tour 2016

19 augustus 2016 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Morgenvroeg is het weer zover. Op de motor naar de Balkan. We gaan deze keer met z'n 5-en, Jan, Edwin H. Ralph en Edwin C.
Jan en Ralph vertrokken vanmorgen al. Als je gepensioneerden heb je nu eenmaal meer tijd beschikbaar als de nog hardwerkende medemens. Ralph had wel pech vanmorgen want hij vond het nodig om te kijken of hij het van een spijker op straat kon winnen. De band verloor en de motor moest naar de banden shop om vervangen te worden. Jan en Ralph rijden het stuk in 2 etappes wat wij morgen in één ruk gaan doen. We zien ze bij het hotel bij de grens D-O.
De koffers zijn hier intussen ook gepakt en we hopen weer dat we alles bij ons hebben.
Deze keer geen tent mee want we gaan niet kamperen. Dat scheelt een hoop bagage. Jan heeft voor onze trip allemaal leuke pensionnetjes gevonden.
Als het allemaal mee zit en we morgen 900 km verderop zitten tegen de Oostenrijkse grens, zal ik me weer melden.
Hoop dat je het weer leuk vindt om een beetje met ons mee te genieten.