Dag 1 op naar de veerboot

26 juni 2016 - Middletown, Delaware, Verenigde Staten

Op de afgesproken plek bij de Shell op de A4 stond maatje Edwin al op me te wachten. Samen reden we het 1e stuk van wel dik en half uur naar DFDS in IJmuiden. We waren niet echt de enigen, maar al snel hadden we de boardingtickets te pakken. Even je paspoort showen aan de douane en aansluiten in de rijen voor de boot. Wel 2 rijen motoren en 6 rijen auto's. Nog staan kletsen met 2 Amerikanen die een trip door Europa maakten. Ze waren helemaal al in Kroatië geweest. Hé, daar gaan wij in augustus ook nog heen. Na een half uurtje mochten we de grote deuren in de boeg binnen. Het vast sjorren van de motor is altijd ff een klus naar het lukt steeds beter. Goed onthouden waar de motor staat. Dek 4 sectie 47. Anders zoek je je morgen een ongeluk met zoveel voertuigen en motoren. Snel de spullen in onze hut gedumpt en toen een biertje gedronken op dek 9,het Skybar dek, met zicht op zee. De zon begon te schijnen en we genoten van het fraaie begin van onze Schotland tour. Daarna het schip verkent en onze broodjes gegeten. Nu even lekker chillen in de lounge bar dancing met levende muziek. Er zijn weer veel maffe Engelsen met allerlei feestjes. Ze gaan helemaal uit hun stekker en ze hebben allemaal een flink potje op. De sfeer zit er weer goed in hier. Wij genieten van een Guinness biertje en van het kijken naar de mensen. En de muziek want de cover band speelt best lekker.
Ben benieuwd hoe laat het gaat worden deze avond. Want morgen in 7 uur staat de wekker voor het ontbijtbuffet.
Later
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    26 juni 2016
    De overtocht zit erop! Goede reis en geniet ervan!
  2. Frank:
    Veel plezier!
  3. Josien:
    26 juni 2016
    een goede start van jullie trip!