Laatste dag bij Chamauche

26 juni 2015 - Le Sauze-du-Lac, Frankrijk

We zijn van zondag tot vrijdag hier in de Drome. Maandag en dinsdag mooie rit gemaakt die ik thuis al had voorbereid. Woensdag ben ik lekker relaxed op het verblijf gebleven. Gewoon rustig aan genoten in het zonnetje, de motor gewassen en de boel wat opgeruimd. Vandaag weer een fijne rit gedaan met hele mooie stukken erin. Op een gegeven moment liep de weg dwars door een beek. Dat was gaaf. Ook zaten er 2 passen in met de nodige tunnels. In een klein dorpje heerlijk brood met hamburger en frites gegeten. Weet thuis aangekomen nog genoten van het mooie weer. Het was 27,5°C. Te warm in de zon, maar onder de lindebomen was het prima uit te houden. Daar we morgen weer verder gaan naar Ventemiglia alvast de plunjebaal en tent op de motor gepakt. Nadat ik Margret al een paar keer had geplaagd dat er geen aardbeien met slagroom na het eten waren kreeg ik ze vandaag, als enige én met een brandend sterretje erin. De andere gasten dachten dat ik jarig was en begonnen spontaan te zingen. Helemaal gezellig! Morgen een uurtje eerder op om op tijd te vertrekken voor 375 km. Het was een mooi verblijf hier een kom zeker nog eens een keer terug. http://Www.motovacances.nl

1. Daniel:
    26 juni 2015
    Klinkt heerlijk relaxed ouwe held van me! Lekker aan het genieten, goed bezig :) Volhouden he? Be safe. One love