Langs de kust bij Genova, Genua

27 juni 2015 - Rivergaro, Italië

Lekker geslapen in de caravan, alleen waren er rangerende treinen dicht bij de camping. Die moesten soms even toeteren. Op de camping cappuccino gedronken en lekkere verse croissants erbij. De spullen op de motor en rijden maar. Klein stukje door de stad en dan de autostrada op. Die zag je al hoog op de berg lopen met hoge viaducten. Ik volg de Tom Tom. Die leidde ons recht omhoog de berg op. 5 smalle strakke steile hairpins en we waren boven. Denk dat je met een auto niet blij had geweest met deze route. Prachtig aangelegde snelweg met vele tunnels en hoge viaducten. Dat schiet lekker op. We wilden ook nog een stuk langs de boulevard, direct langs de kust. De temperatuur was intussen opgelopen tot 30gr en alle Italianen wilden naar het strand. Wat een ramp in de file langs de kust. Lopen ging sneller. Maar weer kregen wel mooie stukken kust te zien. Kort voor Genua weer de snelweg op een toen schuin de bergen in. Dat ging al weer een stuk beter en de weg was voorzien van vele fraaie bochten in alle soorten en maten. Voor de lunch brood en melk gehaald bij een buurt super. Rond 3 uur kwamen weer op de camping aan. We vroegen nog om een blokhut of caravan maar dat was er niet. Weer hebben op een mooi veldje ons kamp opgeslagen. En gelijk de uitrusting geprobeerd. Koffie en thee gezet en lekker in het zwembad gesprongen. Straks met eens het dorp inlopen om de pizza's te testen