En door richting Trieste

28 juni 2015 - Aquileia, Italië

Vannacht heerlijk in ons tentje geslapen. Dat was voor de 1e keer deze reis. Ook het opruimen en inpakken van de tent en de spulletjes liep goed. Bij de bar van de camping weer lekker broodjes en cappuccino genomen. Bij de super om de hoek nog even een paar nieuwe slippers voor Jan gescoord, de oude hadden de geest gegeven. Eigenlijk zijn we een soort de Po-Vlakte doorgestoken. Vele rechte wegen tussen akkers door en hier een daar een dorpje. In in aantal dorpjes kon je zien dat er braderie of een soort rommel markt was. De temperatuur liep al weer snel op tot dik in de 30. M'n motorpak bevalt goed zonder thermovimoering en regenvoering is het net een doorwaaipak, lekker met alle ventilatie ritsen open. Op de autostrada was het 34° net een warme fohn waar je doorrijdt. Gewoon je had helemaal open en dan met 130 kmh lekker doorwaaien. De laatste 25km weer binnendoor. Zitten Nu in camping Auquilaia (of zo) Hier hadden we en stacaravan geregeld. En er is ook een Piscine, heerlijk met deze temperatuur. Naar nu eerst een welverdiend lekker koud biertje! Arriverdecci!

1. Josien:
    28 juni 2015
    om jaloers te worden die reisbeschrijvingen van jullie!
    Gaat het ook goed met je rug?
  2. Monique:
    29 juni 2015
    Mooie verhalen Ger! Geniet van de reis!
  3. Anneke:
    29 juni 2015
    Ik zie het zo voor me! Heerlijk!